264577
Book
In basket
Przedstawiony w książce model pracy z młodzieżą (DNA-V) łączy założenia terapii akceptacji i zaangażowania oraz psychologii pozytywnej z najnowszą wiedzą naukową na temat procesów rozwojowych. Jest to całościowy program pokazujący, jak pomóc młodym ludziom odkryć i rozwijać własne mocne strony, radzić sobie z trudnymi emocjami oraz przełamywać negatywne wzorce myślenia. Zaprezentowane narzędzia pomagają wykształcić umiejętności psychologiczne, które pozwolą młodym osobom zaangażować się w działania zgodne z własnymi wartościami, osiągnąć stawiane sobie cele, w pełni zrealizować swój potencjał oraz zbudować pozytywne relacje z rówieśnikami i rodziną. Umiejętności te ułatwią im przejście przez trudny okres dojrzewania. Zaprezentowana wiedza została zilustrowana przykładami i opisami przypadków. Książka zawiera zestaw przydatnych materiałów, takich jak formularze i karty pracy, a także ćwiczenia i rady dotyczące dostosowania technik do indywidualnych potrzeb nastolatka. Autorzy wyjaśniają też, jak zorganizować pracę w dużych grupach i klasach szkolnych. Niniejsza książka to nieocenione źródło wiedzy dla psychologów, psychoterapeutów, nauczycieli i pedagogów oraz dla każdego, komu leży na sercu dobro młodzieży.
Availability:
Łódź - Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 360281 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pabianice - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 55581 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Thriving adolescent : using acceptance and commitment therapy and positive psychology to help teens manage emotions, archieve goals, and build connection, 2015
General note
Na okładce i grzbiecie: Model DNA-V.
Tytuł oryginału: The thriving adolescent : using acceptance and commitment therapy and positive psychology to help teens manage emotions, archieve goals, and build connection.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 362-374. Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again