264144
Książka
W koszyku
W prezentowanej książce opisano zagadnienia dotyczące terminologii odnoszącej się do dziecka z wadą słuchu . W publikacji znajdują się teoretyczne rozważania dotyczące osobowości nauczyciela w aspekcie deontologii, jego funkcji, zadań wychowawczych i kompetencji zawodowych. Autorka przedstawia także metodologiczne podstawy badań oraz badania empiryczne ewaluacji kompetencji zawodowych surdopedagogów z wadą słuchu w opiniach nauczycieli, a także analizę opinii uczniów niesłyszących i słabosłyszących na temat nauczycielskich kompetencji surdopedagoga z wadą słuchu. W ostatnim rozdziale umieszczono wnioski wskazówki dla praktyki pedagogicznej.
Publikacja przeznaczona jest dla studentów pedagogiki specjalnej, pracowników naukowych, nauczycieli pracujących w Specjalnych Ośrodkach Szkolno-Wychowawczych dla Dzieci i Młodzieży z Wadą Słuchu w Polsce.
Status dostępności:
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49245 [Informacja] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej