264141
Książka
W koszyku
(Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna)
Przeprowadzone na całym świecie badania pokazują, w jak dużym stopniu szkolne sukcesy dziecka zależą od profesjonalizmu i kompetencji nauczyciela edukacji początkowej. Dlatego w publikacjach z tej serii proponujemy nowatorskie metody edukacyjne, rzetelną wiedzę o rozwoju dziecka, praktyczne sposoby rozwiązywania problemów w codziennej pracy z dzieckiem. Praca ma charakter krytyczny i jest szczegółową analizą podstawowych obszarów kształcenia na poziomie początkowym. Stanowi bezpośrednie odniesienie do praktyki szkolnej, zawierające liczne zaczerpnięte z niej przykłady. Sprzyja to poszerzeniu zrozumienia wykładanych w książce kwestii. Równoległe nawiązania do teorii psychologicznych, nieustannie odnoszone do przebiegu lekcji, zapewniają dobre osadzenie myślenia nauczycieli w argumentacji znacznie głębszej niż proste sugestie metodyczne. Książka jest odpowiedzią na obecną zreformowaną rzeczywistość szkolną. Obnaża jałowość i pozorność administracyjnych poczynań, obala mity dokonanej zmiany w nauczaniu. Jednocześnie nie pozostawia nauczycieli bezradnych. Autorki przedstawiają własne propozycje nauczania polonistycznego i matematycznego, a także własną koncepcję integracji. Celem książki jest zmiana obowiązującego od lat paradygmatu transmisyjnego nauczania, modyfikacja świadomości nauczycieli oraz przywrócenie im godności zawodowej. W miejsce nawoływań, haseł i deklaracji proponuje rzetelny namysł nad edukacyjną rzeczywistością klasy szkolnej.
Status dostępności:
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49065 [Informacja], 48560 [Informacja] (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 227-238.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej