264144
Książka
W koszyku
Andragogika jest wyspecjalizowaną dyscypliną nauk o edukacji, zajmującą się problemami oświaty dorosłych. Podobnie jak każda dyscyplina naukowa dąży ona do wypracowania możliwie największej liczby teorii naukowych wyjaśniających badane procesy i zjawiska. Jakim spektrum teorii naukowych dysponuje andragogika na obecnym etapie swojego rozwoju? Jakimi procedurami metodologicznymi i strategiami teoriotwórczymi posługują się badacze oświaty dorosłych w dążeniu do nadania wynikom swoich badań formy teorii naukowych? Koncentrując się na tych pytaniach, autor wybitny specjalista w tej dziedzinie, próbuje dokonać swoistej inwentaryzacji stanu teoretyczności andragogiki, analizują najgłośniejsze i poznawczo najbardziej interesujące teorie edukacji dorosłych, które można uznać za kanon światowej literatury andragogicznej. Książka jest adresowana nie tylko do profesjonalnych badaczy oświaty dorosłych. Równie użyteczna jest ona dla studentów pedagogicznych, a dla studentów wybierających jako specjalność oświatę dorosłych jest to lektura obowiązkowa.
Status dostępności:
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54841 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pabianice - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42552 Czyt.D [Czytelnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. - Summ.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej