264141
Książka
W koszyku
Prezentowana praca skierowana jest przede wszystkim do nauczycieli nauczania wczesnoszkolnego, szczególnie o krótkim stażu zawodowym i studentów kierunków pedagogicznych o specjalnościach: pedagogika wczesnoszkolna i nauczanie początkowe. Za podstawę w swoich rozważaniach, autorki przyjęły rozwój myśli pedagogicznej od teorii nauczania przedmiotowego do różnych odmian nauki całościowej i na tym tle przedstawiły zadania edukacji wczesnoszkolnej. Zamieszczone tu propozycje rozwiązań metodycznych przy zastosowaniu nauczania zintegrowanego mają dość szeroki zakres tematyczny. Cechuje je wysoki stopień ogólności, a to po to, aby ukazać nauczycielowi możliwości ich modyfikacji, przystosowania i wykorzystania w różnych warunkach środowiskowych.
Status dostępności:
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49214 [Informacja] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej