264241
Książka
W koszyku
Dwuczęściowa publikacja „Wybrane zagadnienia edukacji uczniów zdolnych” powstała dzięki spotkaniu wybitnych specjalistów: pedagogów, psychologów i nauczycieli zajmujących się problematyką zdolności.
Tom II zatytułowany „Uczeń – Nauczyciel – Edukacja” zawiera artykuły napisane przez autorówz kraju i zza granicy. Tom tworzy pięć rozdziałów. W książce Czytelnik może się zapoznać m.in. z psychologicznymi i neurobiologicznymi podstawami rozwoju zdolności, rolą nauczyciela w pracy z uczniem zdolnym, programami edukacyjnymi dla dzieci zdolnych. Jeden z rozdziałów poświęcony jest Gimnazjum i Liceum Akademickiemu w Toruniu – jedynej tego typu szkole w Polsce – powołanej w celu kształcenia uczniów szczególnie zdolnych.
Publikacja adresowana jest do szerokiego grona humanistów, ze szczególnym uwzględnieniem pedagogów, nauczycieli oraz studentów kierunków związanych z nauczaniem, a także psychologów.
Status dostępności:
Pabianice - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 49148 Czyt.D [Czytelnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Dod. s. tyt.: Selected issues of gifted education. Vol. 2, Student, teacher, education
Uwaga ogólna
Materiały z III Ogólnopolskiej Konferencji pt. "Kształcenie ucznia zdolnego - konieczność czy wybór", 15-16 października 2004, Toruń.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy niektórych pracach. Indeks.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy pracach. Tekst częśc. tł. z niem., słowac. Spis treści także ang.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej