264144
Książka
W koszyku
Jest to praktyczny przewodnik skutecznego nauczania, panowania nad zachowaniem uczniów i koleżeńskiego wsparcia. Na przykładach z praktyki przedstawia związek między skutecznym nauczaniem, a kierowaniem zachowaniami uczniów, dyscypliną i wsparciem kolegów -nauczycieli. Omawia - między innymi - takie problemy, jak: umiejętność radzenia sobie z wyzywającymi lub prowokacyjnymi uczniami, uczniami z problemami emocjonalnymi, kierowanie trudną klasą, panowanie nad własnym gniewem. Daje jasne wskazówki, jak sobie z tymi problemami radzić.
Podstawowe przesłanie dokumentowane przez autora w tej książce jest następujące: pojedynczy nauczyciel nie ma szans na opanowanie trudnej klasy, ale stworzenie dobrej strategii szkoły, opartej na współpracy i wzajemnym wsparciu nauczycieli, może zdziałać cuda. Bill Rogers pokazuje, jak w praktyce takie strategie można tworzyć i wprowadzić w życie.
Książkę polecamy wszystkim nauczycielom i dyrektorom szkół, niezależnie od stażu pracy i doświadczenia. Polecamy też studentom pedagogiki i kierunków nauczycielskich.
Status dostępności:
Pabianice - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 49603 Czyt.D [Czytelnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Classroom behaviour : a practical guide to effective teaching, behaviour management and colleague support
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. Indeks.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej