264141
Książka
W koszyku
Autor tej książki zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn „Time” nazwał to „jednym z największych podbojów opinii publicznej” w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły – stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to.
Status dostępności:
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50176 [Informacja] (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Buzzmarketing : get people to talk about your stuff
Uwaga ogólna
Na okł.: Buzzmarketing.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej