264144
Książka
W koszyku
Opowiedziana tu historia Kerrie, początkującej nauczycielki, stała się podstawą studium przypadku, które zgodnie z zamierzeniami autora ma ułatwić nowicjuszom pierwsze kroki w pracy szkolnej, a także wskazać im drogę rozwoju umiejętności i kwalifikacji zawodowych. Doświadczenia Kerrie w pierwszym roku pracy były dość typowe – wielu świeżo upieczonych nauczycieli zmaga się z podobnymi problemami (dotyczącymi na przykład planowania, dyscypliny, oceniania, zróżnicowanego poziomu uczniów oraz rozbieżności pomiędzy własną wizją nauczania a narzuconymi odgórnie wytycznymi) i na ogół samodzielnie poszukuje ich rozwiązania. Do nich głównie adresowana jest ta książka, ale powinni ją także przeczytać ci, którzy kształcą przyszłych pedagogów, jak również ci, którzy pragną zreformować wciąż niedoskonały system edukacji.
Status dostępności:
Pabianice - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51130 Czyt.D [Czytelnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: First-year teacher : a case study, 1989
Uwaga ogólna
Na okł.: Pierwszy rok pracy w szkole, osiągnięcie profesjonalizmu, planowanie nauczania, typowe problemy, satysfakcja z pracy.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 181-184.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej