264262
Książka
W koszyku
Książka uczy m.in.: • jak efektywnie słuchać, przeprowadzać wywiad, przełamywać blokady w komunikacji z pacjentem; • jak budować oparte na współpracy relacje z pacjentem; • jak rozwiązywać potencjalne konflikty; • jak przygotować pacjenta na niepomyślną diagnozę; • jak rozmawiać osobami nieuleczalnie chorymi w tym np. chorymi na AIDS; • jak pomagać cierpiącym odnaleźć sens życia.
Korzyści z sięgnięcia po tę książkę odniosą zarówno osoby na co dzień profesjonalnie mające do czynienia z chorymi, a więc lekarze oraz szeroko rozumiany personel medyczny - pielęgniarki, psychologowie i kapelani szpitalni, opiekunowie społeczni - jak i ci wszyscy opiekujący się chorymi z potrzeby serca, a więc wolontariusze w szpitalach i hospicjach, opiekunowie zajmujący się chorymi w domu, małżonkowie, rodzina i przyjaciele.
Status dostępności:
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51276 [Informacja] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Dla lekarzy personelu medycznego, wolontariuszy, rodziny chorego.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 215-219.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej