264144
Książka
W koszyku
To broszura zawierająca materiał dla dziecka, która wraz z informacjami z rozdziału Diagnoza przedszkolna - założenia i uwagi w programie ZANIM BĘDĘ UCZNIEM oraz zamieszczonymi tam załącznikami pozwoli nauczycielowi na zdobycie gruntownej wiedzy o poziomie kompetencji wszystkich dzieci w stosunku do wymagań obowiązującej podstawy programowej. Materiał zawarty w broszurze adresowany jest do grup dzieci przygotowujących się do pójścia do szkoły - 5-latków oraz 6-latków objętych wychowaniem przedszkolnym.
Broszura zawiera kolorowe karty pracy/ćwiczenia, które dziecko powinno wykonać we wrześniu (próbę 1), a następnie w maju (próbę 2). Pozwala nauczycielowi poznać poziom umiejętności dzieci (próba 1) i określić poziom gotowości szkolnej (próba 2) w różnych zakresach. Dziecko dopasowuje obrazki wycięte przez nauczyciela, wykazuje się orientacją na kartce papieru, układa historyjki obrazkowe - także słownie, rysuje po śladzie, koloruje kontury, wskazuje podobieństwa i różnice, rozpoznaje kolory, kształty, porównuje obrazki, rozpoznaje dźwięki, odgłosy, dokonuje analizy wyrazowej i sylabowej, układa rymy, używa liczebników porządkowych, dostrzega regularności, rozpoznaje symbole i znaki graficzne - te czynności, ale na zmienionym i rozszerzonym materiale, powtarza w maju, aby nauczyciel mógł określić postęp w kształtowanych umiejętnościach oraz poziom gotowości szkolnej.
W broszurze zamieszczony jest Arkusz diagnozy przedszkolnej, służący do wpisania wyników dziecka. Uwzględnia diagnozowanie poziomu poniższych umiejętności i wiedzy poprzez obserwację dziecka w grupie, rozmowę, zabawy spontaniczne i celowe:
Status dostępności:
Pabianice - Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 51432 Czyt.F [Czytelnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Opis wg okł.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej