264200
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
Książka łączy najnowszą wiedzę na temat zarządzania marką z nowatorskim i nigdzie jeszcze nie publikowanym modelem zarządzania potencjałem marki. Główne wątki dotyczą istoty kapitału marki, działań i mechanizmów jego kreowania, tożsamości i potencjału konkurencyjnego marki, a także mierzenia siły marki. Bazując na swoich wieloletnich doświadczeniach biznesowych, Autor odpowiada na kluczowe pytania: jak wykreować wartość firmy poprzez markę, jak budować przewagę konkurencyjną w oparciu o markę, jak skuteczne zarządzać potencjałem konkurencyjnym marki. Publikacja napisana jest w sposób przejrzysty i przystępny, ma praktyczny, poradnikowy charakter. Omawiane trendy, procesy i zjawiska ilustrowane są przykładami z firm krajowych i zagranicznych.
Status dostępności:
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51563 [Informacja] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 199-208.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej