264169
Książka
W koszyku
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej. Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.[ksiegarnia.pwn].
Status dostępności:
Pabianice - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51567 Czyt.H [Czytelnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Brand vision : how to energize your team to drive business growth, 2006
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej