264200
Książka
W koszyku
Zamieszczone w tym tomie teksty składają się z trzech części: 1) z rozważań teoretycznych dotyczących konkretnych nazw wartości, 2) ich rozumienia w języku młodzieży, 3) propozycji rozwiązań praktycznych (przykłady ćwiczeń, scenariusze lekcji, zastosowania określonej metody i inne), których zadaniem jest pomoc nauczycielowi w rozmowie z uczniem na temat wybranych wartości. Teksty zostały pomyślane w ten właśnie sposób, aby mogli z nich skorzystać przede wszystkim nauczyciele na wszystkich szczeblach edukacyjnych, a także studenci oraz ci, którym bliska jest problematyka aksjologiczna. Ze wstępu
Status dostępności:
Pabianice - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51586 Czyt.D [Czytelnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. Streszcz. ang.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej