264577
Book
In basket
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne? Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców? Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji?Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w niniejszej książce, której autorzy opisują narzędzia i strategie pozwalające zoptymalizować dowolną inwestycją w marketing - od małych przedsięwziąć po globalne projekty. Zaproponowane w książce metody przydadzą się zarówno w małej spółce, jak i w międzynarodowym koncernie.Ta książka umożliwi każdemu uniknięcie wielu błędów niweczących nawet najlepsze projekty!Istotą przedsiębiorczego marketingu jest wykorzystywanie każdej okazji do osiągnięcia zysków dzięki kierowaniu oferty do inwestorów, pracowników, partnerów biznesowych i klientów. Wymaga to odpowiedniego zarządzania sprzedażą i przedstawiania oferty. Niniejsza książka pomaga zdobyć takie umiejętności. Teraz doprowadzisz swoją firmę do rynkowego sukcesu.Twoje projekty marketingowe będą naprawdę skuteczne! [nota wydawcy]
Availability:
Pabianice - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 51915 [Informacja] (1 egz.)
Notes:
Tyt. oryg.: Marketing that works : how entrepreneurial marketing can add sustainable value to any sized company, 2007
Bibliography, etc. note
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again