264145
Książka
W koszyku
Jak rozumieć rysunki małych dzieci w wieku od 2 do 6 lat Są one dziecięcą mową, formą artykulacji i komunikacji, są wyrażeniem siebie i spontaniczną naturalną potrzebą. Już nigdy później rysunek dziecka nie będzie tak istotny i tak nieodłącznie związany z rozwojem jego osobowości. We wczesnych latach życia mowa i rysunek uzupełniają się po to, by wspomóc rozwój dziecka. Mówienie wspomaga rysowanie, a rysowanie mówienie.
Czy można zabronić dziecku uczyć się mówienia Czy można zabronić mu uczyć się chodzenia W pierwszych latach życia dziecko wzbogaca mowę przez rysowanie, a rysunek - dzięki powiększeniu zasobu słów. Mowa i rysunek uzupełniają się wzajemnie, tworząc jedność na drodze rozwoju osobowościowego małego dziecka.
Status dostępności:
Pabianice - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 52308 Czyt.A [Czytelnia] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej