264144
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Pierwsza polska publikacja zawierająca syntetyczny opis foresightu w sektorze usług turystycznych - począwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, aż do organizacji, realizacji i ewaluacji projektów. Autor książki poruszył istotne kwestie teoretyczne, które następnie zweryfikował własnymi badaniami. Wstępnie przedstawił pojęcie foresightu i wybrane metodyki oraz wyjaśnił rolę foresightu w branży turystycznej. Zwrócił uwagę na rosnące znaczenie planowania strategicznego w przedsiębiorstwie turystycznym, innowacji w produktach turystycznych oraz współpracy w sieciach turystycznych. (...) poruszone przez niego tematy dają Czytelnikowi kompleksowy obraz o potencjale zastosowania foresightu w tej branży. Przez to książka jest inspirującym źródłem informacji dla tych, którzy inicjują procesy kreacji innowacyjnych ofert turystycznych. Luk Palmen, Prezes InnoCo
Książka kierowana jest przede wszystkim do pracowników naukowych i studentów szkół wyższych na kierunkach turystycznych, zarządzania i ekonomicznych. Zawartość merytoryczna może być cenna również dla organizatorów i uczestników projektów foresightowych: przedsiębiorców, menedżerów, przedstawicieli administracji i samorządów terytorialnych - zajmujących się kreowaniem rozwoju społeczno-gospodarczego regionów, w tym szczególnie branży turystycznej.
Status dostępności:
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52372 [Informacja] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla pracowników naukowych i studentów szkół wyższych na kierunkach turystycznych, zarządzania i ekonomicznych.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. Spis treści także ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej