264262
Książka
W koszyku
Książka została napisana przez praktyków dla praktyków i stanowi odpowiedź na aktualne potrzeby i problemy współczesnej edukacji.
Autorzy, opierając się na własnym bogatym doświadczeniu i wynikach najnowszych badań, pokazują, jak poprawnie zdiagnozować ucznia: jego styl uczenia się, sposób rozumienia i postrzegania świata. Wyjaśniają też, jak wielkie znaczenie dla sukcesów uczniów ma sam nauczyciel – jego postawa i styl nauczania. Dzięki kompleksowemu omówieniu czterech podstawowych typów inteligencji i stylów uczenia się oraz wielu skutecznych i sprawdzonych metod indywidualizowania nauki dowiesz się, jak dobrać odpowiedni styl prowadzenia zajęć do typów twoich uczniów i poprawić osiągane wyniki. Praktyczne rady podpowiedzą ci, jak udoskonalić i usprawnić codzienną pracę z dużymi i zróżnicowanymi klasami, a zawarte w książce przejrzyste arkusze i ankiety diagnostyczne ułatwią zrozumienie indywidualnego zachowania ucznia, jego możliwości i ograniczeń. Dzięki tej książce dowiesz się, jak nauczyć wszystkich, tego samego i w tym samym czasie, ale w indywidualny sposób!
Status dostępności:
Pabianice - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 53387 [Informacja] (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Typendiagnose : ein Schlüssel zur individuellen Förderung
Uwaga ogólna
Na okł.: Diagnoza typów uczniów. Jak je szybko rozpoznać? Jak z nimi pracować? Jak osiągnąć najlepsze wyniki?
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej