264166
Książka
W koszyku
Publikacja w kompleksowy sposób opisuje zagadnienia i problemy związane z budowaniem marki korporacyjnej. Książka jest odpowiedzią na potrzeby osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć umiejętności związane z kreowaniem wizerunku firmy. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na pytania dotyczące istoty kreowania marki korporacyjnej, obszarów zarządzania wizerunkiem, badań i analizy wizerunku firmy, instrumentów komunikacji korporacyjnej, a także wartości marki korporacyjnej wraz z możliwościami jej pomiaru.
Status dostępności:
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53562 [Informacja] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr., wykaz aktów prawnych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej