264141
Książka
W koszyku
Książka dostarcza rzetelnej wiedzy na temat kompetencji społecznych i ich znaczenia dla funkcjonowania dziecka w otoczeniu społecznym. Omówiono w niej narzędzia ułatwiające nauczycielom diagnozę kompetencji społecznych dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym.
Przedstawiono także propozycję sposobów poznawania umiejętności współpracy dzieci w młodszym wieku szkolnym z perspektywy dziecka, rówieśników i nauczyciela. Diagnoza kompetencji społecznych dzieci może być punktem wyjścia w planowaniu pracy wychowawczej lub sposobem sprawdzenia efektów działań już podjętych.
Status dostępności:
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54261 [Informacja] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach. Indeksy.
Uwaga dotycząca finansowania
Wydanie dofinansowane przez Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy ; publikacja dofinansowana przez Krakowską Akademię im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej