264141
Książka
W koszyku
Co o sprawdzaniu umiejętności językowych musi dziś wiedzieć nauczyciel? Jak prowadzić ćwiczenia kontrolne w klasie? Jak sprawdzać wiedzę i umiejętności ucznia na bieżąco i pod koniec semestru, ustnie i pisemnie, w toku nieformalnych klasówek i sformalizowanych testów? Jak powinien wyglądać dobry sprawdzian i test nauczycielski? Jak punktować zadania? Jak oceniać proce projektowe? Jak zachęcać ucznia do samooceny? Co to jest portfolio i jak je wykorzystać ? Jak wystawiać stopnie i jak sformułować ocenę opisową?
Niniejsza książka podaje odpowiedzi na wszystkie te pytania. Zawiera też kompletne zestawy technik kontroli ustnej i pisemnej, przeznaczonych do sprawdzania wymowy, pisowni, opanowania słownictwa i struktur gramatycznych, a także do oceny rozwoju poszczególnych sprawności językowych: mówienia, rozumienia ze słuchu, czytania i pisania, a także sprawności zintegrowanych. W podejściu komunikacyjnym celem nauczania jest wyposażenie ucznia w umiejętności radzenia sobie w typowych sytuacjach wymagających użycia języka obcego. W toku kontroli i oceny sprawdzamy opanowanie tych właśnie umiejętności. Tym sposobem nauczanie i testowanie zbliżają się do siebie i często przybierają te same formy. Bardzo wiele aktywności lekcyjnych da się wykorzystać jako ćwiczenia kontrolne, a bardzo wiele ćwiczeń spotykanych w sprawdzianach i testach to aktywności świetnie nadające się do wykorzystania z pożytkiem na zwykłych zajęciach w klasie czy na lekcji prywatnej.
Status dostępności:
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 281782 [Wypożyczalnia], 344196 [Wypożyczalnia], 344197 [Wypożyczalnia] (3 egz.)
Pabianice - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 47011 Czyt.G [Czytelnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej