264262
Status dostępności:
Łódź - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 293019 Cz (Psych. 1548) [Czytelnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
Znaczenie obecności ludzi starszych dla rozwoju dzieci i młodzieży / Dorota Chmielewska-Łuczak; Stymulacja czuciowa w rozwoju dzieci głębiej upośledzonych umysłowo / Joanna Stec; Charakterystyka twórczości plastycznej dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym / Maria Andrzejewska; Muzykoterpia jako metoda wspomagania rozwoju dzieci i młodzieży z trudnościami / Paweł Cylulko; Wrażliwość moralna osób upośledzonych umysłowo na przykładzie analizy przypadku / Alina Żurek, Urszula Dębska, Faustyna Kubiś; Dysleksja w Polsce. Efekt nieharmonijności rozwoju czy zaniedbania pedagogicznego? / Ewa Okręglicka-Forysiak; Diagnoza dziecka z zaburzeniami zachowania i jej zastosowanie w pracy pedagoga szkolnego / Elżbieta Małkiewicz; Podstawowe zagadnienia i pojęcia z zakresu przemocy w rodzinie / Beata Gusztyn; Wybrane cechy osobowości a strategia radzenia sobie ze stresem u młodzieży we wczesnej fazie adolescencji z chorobą nowotworową / Aleksandra Chybicka; Koordynacja wzrokowo-ruchowa u dzieci niepełnosprawnych intelektualnie / Edyta Opała; Przeżycia związane z lękiem u starszych wychowanków Domu Dziecka / Łucja Osipowicz; Zaburzenia emocjonalno-motywacyjne u ucznia z dysleksją / Danuta Chwastniewska; Neuropsychologiczna terapia dysleksji rozwojowej. Stymulowanie półkul mózgowych / Maria Leszczawska.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej