264262
Książka
W koszyku
Zupełnie nieoczekiwanie renesans zainteresowania problematyką uczenia się pojawił się wraz z początkiem ostatniej dekady XX wieku. Zainteresowanie nią zaczęli zgłaszać andragodzy, przedstawiciele jednej z dyscyplin nauk o edukacji. Ta stosunkowo nieliczna w skali europejskiej grupa teoretyków i badaczy edukacji dorosłych reprezentuje dyscyplinę, która w strukturze nauk o edukacji zajmowała dotąd pozycję raczej peryferyjną. Niemniej jest to grupa mocno zintegrowana, dynamiczna i ekspansywna. Nie jest ona być może w stanie radykalnie zmienić mapy pola badawczego w naukach społecznych, jednakże propagowana przez nią społeczno-kulturowa perspektywa badań nad uczeniem się ludzi dorosłych systematycznie zyskuje na znaczeniu.
Status dostępności:
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 303178 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54747 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Three dimensions of learning
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: "The three dimensions of learning" 2002.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 255-273. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej