264144
Status dostępności:
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 306120 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Łódź - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 306119 Cz (Ped. 27/1) [Czytelnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
Jürgena Habermasa teoria działania komunikacyjnego i jej implikacje dla pedagogiki (wybrane tropy i paradoksy w retrospekcji) / Lech Witkowski; Rozwój jednostki a kształtowanie procesu nauczania - uwagi praktyczne w kontekście integralnego modelu człowieka K. Wilbera / Marta Ułaszewska-Żuk; Edukacja a Wilberowska koncepcja integralnego rozwoju jednostki i świata / Mariusz Żuk; Autorytet a kompetencje - perspektywa edukacyjna / Jan Franciszek Jacko; Kompensacyjne zadania szkoły w zakresie transmisji wartości jako pedagogiczny skutek "wielkiej emigracji" / Krzysztof Kazimierz Przybycień; Szkoła wobec kryzysów egzystencjalnych młodzieży / Zofia Remiszewska; Opresyjność uczniów jako efekt zakłóconej komunikacji w szkole / Małgorzata Mikołajczak; Patriotyzm jako wartość - mit czy rzeczywistość? / Włodzimierz Karwowski.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej