264144
Książka
W koszyku
Ped. 2071
Pierwszy podręcznik z zakresu teorii diagnozy edukacyjnej! Zawiera: koncepcję diagnostyki jako nauki o rozpoznawaniu warunków, przebiegu i wynikach uczenia się; główne pojęcia dyscypliny; analizę i ocenę narzędzi diagnozy; metody diagnostyczne oraz wyniki diagnozy osiągnięć ucznia, placówki edukacyjnej, oraz poziomu edukacyjnego kraju; ewaluację w edukacji jako pochodną diagnozy; ćwiczenia ułatwiające wdrożenie stosowania pojęć i zaleceń. Podręcznik jest przeznaczony dla: studentów kierunków pedagogicznych i nauczycielskich, pedagogów i nauczycieli pracujących w instytucjach edukacyjnych, dyrektorów szkół, doradców metodycznych, pracowników komisji egzaminacyjnych i nadzoru pedagogicznego.
Status dostępności:
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341898 [Wypożyczalnia], 335392 [Wypożyczalnia], 318767 [Wypożyczalnia] (3 egz.)
Łódź - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 312191 Cz (Ped. 2071) [Czytelnia] (1 egz.)
Pabianice - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50982 Czyt.D [Czytelnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 330-346. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej