264262
Książka
W koszyku
Ped. 304
Prezentowany tom artykułów jest publikacją nowatorską i cenną poznawczo. Trzeba wyraźnie podkreślić, iż zarówno zagadnienia społecznej doniosłości roli aktywności twórczej człowieka, jak i metodyki rozwijania twórczej ekspresji uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych oraz średnich nie miały dotąd tak wszechstronnego, zróżnicowanego i komplementarnego zarazem ujęcia badawczego. Na podkreślenie zasługuje wysoki poziom merytoryczny rozważań, w których wykorzystano interdyscyplinarne ustalenia (z psychologii rozwojowej, estetyki, antropologii kultury, socjologii, dydaktyki ogólnej, pedagogiki). Wskazać też trzeba na znaczną liczbę tekstów, gdzie ustalone zostały i zinterpretowane wyniki najnowszych i często innowacyjnych badań empirycznych. Dzięki temu publikacja na pewno stanie się niezbędną lekturą nauczycieli praktyków kilku specjalności (polonistów, nauczania wczesnoszkolnego, bibliotekoznawców, pedagogów szkolnych oraz instytucji pozaszkolnych).
Adresatami tej książki będą także studenci kierunków humanistycznych.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Łódź - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 318645 Cz (Ped. 304) [Czytelnia] (1 egz.)
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52963 [Informacja] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej