264262
Książka
W koszyku
Ped. 399
Dysleksja jest problemem powszechnie znanym i szeroko omawianym w literaturze przedmiotu, a od jakiegoś czasu także w mediach. Na jej temat powstało i wciąż powstaje wiele artykułów popularnonaukowych. Tymczasem nauczyciele języków obcych, do których w szczególności adresowana jest niniejsza publikacja, często narzekają na brak praktycznych informacji dotyczących metodyki nauczania uczniów z dysleksją. Ponadto część z nich deklaruje, że cenniejsze i bardziej przydatne niż podstawy teoretyczne są jasne wskazówki i gotowe metody pracy.
Status dostępności:
Łódź - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 318981 Cz (Ped. 399) [Czytelnia] (1 egz.)
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54525 [Informacja] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. 243-256. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej