264215
Druk ulotny
W koszyku
Met. 146
Jest to program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, czyli takich, podczas których usprawnia się zaburzone funkcje (korekcja) i wspomaga funkcje rozwijające się prawidłowo (kompensacja), aby stały się wsparciem dla tych zaburzonych. Takie działania wzmacniają dalszy rozwój ucznia, a także pomagają w prawidłowym kształtowaniu jego osobowości w sferze emocjonalnej. Do napisania programu wykorzystano wiele materiałów, publikacji oraz doświadczenie zawodowe nauczycieli pracujących z uczniami o specyficznych potrzebach edukacyjnych. Program został dostosowany do potrzeb dzieci i może być wykorzystany przez nauczycieli, terapeutów i logopedów w pracy z uczniami w klasach I-III oraz IV-VI szkoły podstawowej w ramach zajęć kompensacyjno-korekcyjnych, dydaktyczno-wyrównawczych, rewalidacyjnych, terapeutycznych.
Status dostępności:
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330410 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Łódź - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 321955 Cz (Met. 146) [Czytelnia] (1 egz.)
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52930 [Informacja] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 89-94.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej