264577
Book
In basket
(Inspiracje Edukacyjne)
Psych. 37
Jaką rolę odgrywają emocje w pracy nauczyciela? Co mówią na ten temat badania naukowe i jakie badania na gruncie pedagogiki były do tej pory prowadzone? Czym są kompetencje nauczyciela? Co jest wyróżnikiem kompetencji emocjonalnych nauczyciela? Co składa się na kompetencje emocjonalne nauczyciela? Jak nauczyciel może rozpoznawać swoje emocje i jak może nimi kierować? Jak nauczyciel może zadbać o rozwijanie własnych kompetencji emocjonalnych?
Autorki książki starają się udzielić odpowiedzi na te i inne pytania, koncentrujące się wokół problematyki kompetencji emocjonalnych nauczycieli i sposobów ich rozwijania . (ze wstępu) W tym miejscu chciałabym przede wszystkim pogratulować Autorkom przygotowania wartościowej od strony teoretycznej i praktycznej książki. Środowisko teoretyków i praktyków edukacji otrzymuje niezwykle przydatne w pracy zawodowej opracowanie. Na polskim rynku wydawniczym będzie to pierwsza publikacja naukowa z programem edukacyjnym dotyczącym rozwijania kompetencji emocjonalnych adresowana do nauczycieli i pedagogów . (z recenzji dr hab. Hanny Solarczyk-Szwec, prof. UMK)
Availability:
Łódź - Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 322146 Cz (Psych. 37) [Czytelnia] (1 egz.)
Pabianice - Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 52933 Czyt.D [Czytelnia] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 235-244.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again