264141
Książka
W koszyku
Książka omawia szeroko rozumianą problematykę uczenia się widzianej z perspektywy neurobiologii, psychologii i pedagogiki.
Manfred Spitzer wskazuje na znaczący wpływ naszych cech osobowości (emocje, motywacja, uwaga) na pracę mózgu. Udowadnia, że nasz umysł uczy się od samego początku (już w okresie prenatalnym) spontanicznie, bez przerwy, nawet we śnie i że można go stymulować naturalnie – wcale nie przez używki. Znając zasady działania mózgu, poznajemy możliwości zwiększenia jego efektywności i czerpania przyjemności z uczenia się. Książka wyjaśnia też, dlaczego niektóre dzieci przejawiają trudności w nauce, dlaczego są agresywne, skąd bierze się przemoc – gdzie szukać wyjaśnienia i rozwiązania tych problemów. Autor przywołuje liczne eksperymenty psychologiczne, które potwierdzają jego słowa. Dodatkowym atutem książki jest to, że trydne tematy przedstawia w przystępny sposób ukazując, jak można przenieść wiedzę z badań nad mózgiem na nasze codzienne życie.
Status dostępności:
Łódź - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 326912 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54679 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej