264577
Book
In basket
Ped. 1499/2
Rozważania stanowiące treść tej książki koncentrują się wokół problematyki szeroko rozumianych procesów rozwoju i uczenia się dziecka w wieku wczesnoszkolnym oraz roli nauczyciela w pierwszym etapie szkolnej edukacji, analizowanych w kontekście przemian społeczno–kulturowych. Wielu badaczy zajmujących się jakością wcześnej edukacji dziecka podkreśla rażące nieprzystosowanie współczesnej szkoły do pracy z 7–10 letnim dzieckiem przestarzałą metodę, brak aktywności badawczej na lekcjach, incydentalność współpracy grupowej, dyscyplinę ciszy i znieruchomienia rodem z pedagogiki XIX wieku. Z Wprowadzenia
Media files:
Availability:
Łódź - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 333009/2 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Łódź - Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 328876/2 (Ped. 1499/2) [Czytelnia] (1 egz.)
Pabianice - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 53586 [Informacja] (1 egz.)
Pabianice - Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 53587 Czyt.D [Czytelnia] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 265-298.
Language note
Tekst częśc. ang. Streszcz. pol. przy rozdz.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again