264166
Książka
W koszyku
Socjologia designu / Magdalena Piłat-Borcuch. - Warszawa : CeDeWu, 2014. - 145, [1] s. : il. ; 24 cm.
Wśród obszarów zainteresowania socjologii designu należy wyeksponować następującą problematykę: • Funkcjonowania designu w społecznej świadomości; • Oddziaływania designu na społeczeństwo (Czy i jak design oddziałuje na społeczeństwo? Dlaczego niektóre projekty przedostają się do masowej wyobraźni, a inne nie? W jaki sposób design kształtuje gusta, upodobania, a także generuje wdanym człowieku potrzebę posiadania jakiegoś dobra?); • Oddziaływania społeczeństwa na design (Czy ina ile społeczne potrzeby przekładają się na tworzone projekty? Czy i w jakim stopniu tworzone projekty są użyteczne dla społeczeństwa? • Relacji między masowością a elitarnością designu.
Książka ta może być interesującą lekturą nie tylko dla osób zainteresowanych socjologią, ale również dla designerów i wszystkich, którzy dostrzegają znaczenie społecznego tworzenia rzeczywistości.
Status dostępności:
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 329017 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53524 [Informacja] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 137-141.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej