264262
Brak okładki
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Projekt „Świteź” – gra planszowa połączona z internetową platformą wiedzy – wygrał, w kategorii „Idea”, konkurs „Projekt roku”, organizowany przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. W kategorii zgłoszono 64 projekty. Głównym celem, jaki przyświecał twórcom projektu „Świteź” od początku była popularyzacja i chęć zainteresowania utworami Adama Mickiewicza osób, które na co dzień niechętnie sięgają po klasykę, ale za to lubią literaturę fantastyczną i gry. Przełożenie klasycznego utworu literackiego na inne medium, okazało się także szansą na postawienie nowych pytań – interesujących również dla wytrawnych czytelników. W uzasadnieniu stwierdzono: „ Za przybliżającą twórczość Mickiewicza młodemu pokoleniu ideę i jej syntetyczne ilustracyjne wdrożenie, jury przyznało nagrodę główną. Doceniło między innymi wykorzystanie piktogramowych ilustracji, jako narzędzia edukacji kulturowej i językowej dla dzieci, połączonych ze współczesną technologią platformy edukacyjnej”. Nagrodę odebrała autorka ilustracji i opracowania graficznego projektu Anna Pałosz. Projekt zrealizowała Agencja Promocyjna OKO, w ramach programu „Ballady i romanse” Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Więcej o projekcie: https://mickiewicz.promocjaksiazki.pl/
Status dostępności:
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 358598 [Wypożyczalnia], 358599 [Wypożyczalnia] (2 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej