264229
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publikacja prezentuje teoretyczne i praktyczne aspekty różnych sposobów kształcenia i wychowania młodego człowieka opartych na dialogu, bezpośredniej relacji Ja-Ty, mistrz-uczeń. Można powiedzieć, że problematyka ta była już wielokrotnie podejmowana w literaturze pedagogicznej, ale nowe czasy i nowe potrzeby edukacyjne rodzą nowe sposoby odczytywania relacji nauczyciel-uczeń i nadawania im oczekiwanych walorów. Powracamy zatem do tej problematyki, a przedstawiane teksty promują nowatorskie zastosowanie tutoringu, mentoringu i coachingu w idei edukacji spersonalizowanej, dopasowanej do zróżnicowanych potrzeb i predyspozycji uczniów i studentów. Ukazują warsztat pracy nowoczesnego wychowawcy w edukacji przedszkolnej, szkolnej, akademickiej, a także w placówkach opiekuńczo-wychowawczych. Opracowanie zawiera cenne wskazówki, przydatne w sztuce ujawniania i rozwijania ukrytych talentów i indywidualnych potencjałów wychowanków. Ukazuje również możliwości wspierania zmian w zachowaniach i postawach podopiecznych poprzez eliminowanie negatywnych postaw, niewłaściwych poglądów oraz korygowanie nieporządanych przejawów stylu życia dzieci i młodzieży. Wyjątkową wartość stanowi pokłosie doświadczeń z pracy tutoringowej, którymi dzielą się autorzy opracowań.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej