264633
Book
In basket
(Engram)
Książka jest drugą częścią publikacji na temat terapii pedagogicznej. Poradnik napisany jest z myślą o nauczycielach, terapeutach, pracujących z uczniami szkoły podstawowej (klasy 5–8) ze specyficznymi trudnościami. Dysleksja rozwojowa to specyficzne trudności w nauce czytania i pisania, spowodowane opóźnieniami i zaburzeniami w rozwoju funkcji percepcyjno-motorycznych oraz językowych. Ze względu na wielowymiarowość problemu wymagana jest skuteczna organizacja pracy z uczniami. Publikacja zawiera pięć rozdziałów. Cztery pierwsze rozdziały zawierają scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy, gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje: poznawcze, wzrokowe, słuchowo-językowe oraz motywacja i emocje. W rozdziale piątym znajdują się dodatkowe karty pracy do wykorzystania na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych oraz program rewalidacji dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Nauczyciele/terapeuci, którzy sięgną po tę publikację zyskają gotowe scenariusze zajęć z opisanymi celami ogólnymi i szczegółowymi opartymi na ćwiczeniach (przy każdym opisie ćwiczeń zostały wymienione procesy, które są usprawniane), z podanym wiekiem uczniów, z którymi można pracować na przedstawionym materiale.
Availability:
Pabianice - Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 55605 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 225-226.
Target audience note
Dla nauczycieli, terapeutów, osób pracujących z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce uczęszczającymi do klas starszych (5-8) szkoły podstawowej.
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again