264577
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3355)
(Dziennikarstwo i Media, ISSN 2082-8322 ; 2)
Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają się nowatorskie ujęcia tego, czym jest wizerunek (stylem życia), jak jest wykorzystywany (do promocji pisarza w sieci), przez kogo (zakony i instytucje religijne), jak się go bada (metodologia bricolage). Autorzy zajmują się specyficznymi obszarami wykorzystania wizerunku do budowania opinii, przekonań i wartościowań (krąg „Naszego Dziennika”, przemysł funeralny, protestanccy fani gier komputerowych i Świadkowie Jehowy). Zbiór tekstów dotyczących wizerunku uzupełniają cztery teksty — dwa autorstwa badaczy polskich, dwa hiszpańskich — koncentrujące się na postaci i twórczości Ryszarda Kapuścińskiego.
Availability:
Łódź - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338657 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pabianice - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 52568 [Informacja] (1 egz.)
Notes:
Language note
Tekst częśc. tł. z hisz. Streszcz. ang. przy pracach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again