264262
Książka
W koszyku
Ped. 3797
(...) Potencjał dziecka, jego szerokie możliwości nakła­dają na organizatorów edukacji, badaczy, nauczycieli i rodziców liczne zadania i wyzwalają ich odpowiedzialność za jego rozwój. Edukacja przedszkolna ma stać się dla dziecka trampoliną wzrostu, wsparciem rozwoju, płaszczyzną odkrywa­nia i uczenia się, a nie tylko ciągiem przypadkowo dobranych czynności dydak­tyczno-wychowawczych, replikowanych z gotowych rozwiązań, scenariuszy. Czy jesteśmy w stanie temu zadaniu sprostać i dokonać potrzebnych zmian? Mamy świadomość koniecznych modyfikacji i otwarcia się na nowe rozwiązania. Mamy też szacunek do tego, co cennego i ważnego w tym zakresie zrobiono i napisano dotąd i tu także poszukujemy inspiracji lokując je w nowych, aktualnych kontekstach naszego działania, funkcjonowania, badania (...).
(fragment ze wstępu)
Status dostępności:
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 345991 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Łódź - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342319 Cz (Ped. 3797) [Czytelnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 227-240.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Zielonogórski
Uwaga dotycząca języka
Część prac w języku angielskim. Streszczenie w języku polskim przy niektórych pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej