Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(6)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(3)
Placówka
Łódź - Wypożyczalnia
(4)
Pabianice - Wypożyczalnia
(2)
Autor
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Berendt Joanna
(1)
Garlej Piotr
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Prelewicz Anna
(1)
Smółka Paweł
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Coaching
(2)
Autoprezentacja
(1)
Internet
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja w biznesie
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Marka osobista
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Porozumienie bez przemocy
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Psychologia
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Samorealizacja
(1)
Samowychowani
(1)
Storytelling
(1)
Uczucia
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
By poczuć radość w poniedziałkowy poranek... Wyobraź sobie firmę wolną od krzyku, konfliktów, wzajemnego punktowania i obgadywania za plecami. Wyobraź sobie środowisko pracy bez kompleksów, bez zagrożenia, przyjazne miejsce, gdzie Ty i ludzie wokół macie poczucie sensu i własnej wartości. Wyobraź sobie, że z zawodowej rzeczywistości usuwasz przemoc, agresję, szantaż, pretensje, fochy i oceny, w zamian tworzysz nowy świat, oparty na szacunku, współpracy, dialogu oraz - co najważniejsze - na kontakcie z innymi ludźmi i wzajemnym zrozumieniu. Wyobraź sobie świat, w którym można być efektywnym i zadowolonym ze swojej pracy. Wyobraź go sobie, a potem wprowadź jego reguły do swojej codzienności. Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication - NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i wypracowywania na jej podstawie rozwiązań wygrany - wygrany. Nie ma tu miejsca na przemoc, strach, ocenianie, co dobre, a co złe, w zamian jest uważność na fakty i obserwacje, refleksja, jakie uczucia, a zatem i potrzeby, wywołują w nas dane sceny, sytuacje czy zachowanie drugiego człowieka. Nie ma spychania na kogoś odpowiedzialności za własne samopoczucie. Jest koncentracja na słuchaniu, dbanie o siebie i innych. W efekcie, w atmosferze porozumienia, wszystkim pracuje się przyjemniej i spokojniej. Wzrasta entuzjazm, pojawiają się nowe pomysły, poprawiają się wyniki finansowe. Firma ma świetną reputację jako pracodawca, więc do wolnych stanowisk ustawia się kolejka chętnych. Piękne, prawda? W dodatku realne. Poznaj reguły Porozumienia bez Przemocy i już dziś zacznij je wprowadzać w swoim życiu i we własnej organizacji!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55472 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 360269 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 352089 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie III poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 240 stron ; 21 cm.
Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz. Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo ― słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego. Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy… właśnie osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55529 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 356096 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 350617 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej